Blogul lui Ion Iliescu — un blog al ruşinii


Am postat pe Blogul lui Ion Iliescu, pe data de 20 noiembrie, ora 11 a.m., comentariul de mai jos. A apărut imediat, cu menţiunea Your comment is awaiting moderation.

«Câţi membri numără echipa dv. de cenzură pt. acest blog? Şi cum îi plătiţi? Din buzunarul dv. sau din banii PSD? Sau din ai statului? Am fost pe mai multe bloguri şi nicăieri n-am mai întâlnit o asemenea adunătura de aplaudaci. Unul şi unul, de ţi se face greaţă. Sau te pomeneşti că echipa fabrică ea însăşi postările?
Eu n-am decât o dorinţă în ce vă priveşte: să fiţi mai repede inculpat pentru morţii din “revoluţie”, pentru mineriade, pentru subminarea economiei naţionale s.a.m.d.
Să vedem cât rezistă comentariul meu pe acest blog al ruşinii.»

Am spus că a apărut imediat… Da, dar vizibil numai pentru autor! La ora 11 p.m. dispăruse (şi pentru autor). A devenit astfel clar ce înseamnă moderation. Înseamnă cenzură!

Pe 21 noiembrie am postat comentariul din nou, la ora 8:39 a.m. La ora 3 p.m. dispăruse. „Băieţii” au lucrat mult mai repede. Vreau să aflu când voi fi banned pe blogul lui Ion Iliescu.

Completare din 22 nov.: „Băieţii” sunt în mare încurcătură; pe 22 nov. comentariul meu la postarea lui Ion Iliescu Primii paşi în Blogosferă încă îşi aşteaptă moderaţia. Asta, în timp ce un comentariu ulterior, în care arătam că afirmaţia lui Ion Iliescu cum că nu cenzurează niciun comentariu este o minciună neruşinată, a primit „aprobarea” de a fi vizibil (rămâne de văzut pentru cât timp).

Completare #2 din 22 nov: La ora 12 a.m. „băieţii” aprobaseră comentariul. În sfârşit, există în România „libertate de exprimare”, nu-i aşa? (Pe o durată determinată?)

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

