Mesaj către Ion Caramitru


I-am trimis managerului general al Teatrului Naţional din Bucureşti, Ion Caramitru, prin secretariat, mesajul de mai jos.
Caramitru Ponta
secretariat.tnb@gmail.com
Today at 10:59 AM

Secretariatul poate îi transmite totuşi directorului general mesajul de mai jos!

Domnule Caramitru,
Am o curiozitate. În condiţiile în care înţeleg că mai sunt, conform relatărilor din mass-media, destule lucrări de finalizat şi în care nu s-a făcut recepţia lucrărilor, de ce aţi simţit nevoia să faceţi o inaugurare cu Victor Ponta, înainte de alegeri? Are vreo legătură cu finalul campaniei sale electorale?
Paul Tumanian

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • Laicu  On 17 Noiembrie 2014 at 2:47

    Dar … ma intreb si eu, la randul meu, oare d-l Caramitru a simtit aceasta nevoie sau d-l Ponta, candidat la presedentia Romaniei, a profitat de pozitia lui de prim ministru pentru a-si impune nevoia de a inaugura tot ce se putea, de a-si asocia numele cu diferite personalitati … doar pentru a arata ca este un om care se implica in toate domeniile … oare daca am fi fost noi managerii unor institutii de stat, cum am fi reactionat? Dar, poate, ma insel …

  • Paul Tumanian  On 17 Noiembrie 2014 at 14:50

    Ce-a vrut nulitatea agresivă Ponta mi-e egal. (Evident, nu era decât campanie electorală.) Dacă Ion Caramitru a avut în vedere bani pentru TNB, vorba lui Iohannis, ghinion! Fiindcă Ponta este şi va în continuare atât de cătrănit, încât n-o să-i mai ardă în veci de alocări pentru TNB. Aşa că IC va trebui să mai inaugureze ceva pe-acolo când va fi Cătălin Predoiu prim-ministru.

Lasă un răspuns

