La expirarea contractului cu Telekom


Le-am trimis celor de la Telekom mesajul de mai jos.

De ce nu mai vreau să aud de voi!

Faptul că mă obligaţi să fac o cerere de încetare a contractului denotă aroganţa firmei care îşi închipuie că e puternică peste măsură şi deţine o poziţie dominantă. Abonatul nu-i decât o persoană bună de jumulit. Respect, solicitudine, ioc! În contract se vorbeşte de „notificare”, nicidecum de cerere scrisă. V-am notificat prin e-mail. Dar nu, mă puneţi să caut o imprimantă, să completez un formular, apoi să-l scanez, toate contra cost şi cu pierdere de timp. Sau să vă trimit cererea prin poştă, ca pe vremuri. La încheierea contractului a fost de ajuns să mă înregistraţi spunând că da, sunt de acord. La despărţire vă închipuiţi că dacă inventaţi obstacole, abonatul va prelungi contractul deoarece se va plictisi să vă tot caute pentru a schimba o vorbă. Am căutat apoi şi pe situl vostru (nu zic dumneavoastră, fiindcă voi mă trataţi cu tu), la „contact”, un mijloc de a intra în dialog cu cineva de la voi. Nu există. Vorbeşte doar robotul. „Dacă doriţi să… apăsaţi pe…” Nu există niciun „dacă doriţi să discutaţi…”. Nici chiar pe mail. Doar o căsuţă de pus… întrebări. Voi sunteţi aşa de sus, că nu vă coborâţi până la a dialoga. De docţi ce sunteţi, doar răspundeţi la întrebări.

Când se apropia data expirării contractului, un tip de la voi m-a căutat la telefon. L-am întrebat dacă îmi poate oferi cadou un telefon fix fiindcă oricum cel oferit de Romtelecom cu ani în urmă nu mai făcea faţă. A zis OK. I-am comunicat intervalul în care pot fi găsit la adresa pe care am abonamentul. A trimis firma de curierat cu aparatul cu totul în afara intervalului. Curierul le-a returnat coletul. După încă vreo lună incidentul s-a repetat identic. Plin de ciudă, curierul mi-a spus la telefon: „Nişte tâmpiţi, ăştia le la Telekom!” [Asta nu le-am divulgat-o celor de la Telekom!] În sfârşit la un al treilea apel telefonic, peste altă lună, convorbirea s-a întrerupt. Şi nici că m-a mai căutat cineva de la voi. [Am ajuns la câteva zile până la expirarea contractului, care prevedea că în absenţa unei notificări de la una din părţi, se prelungeşte automat „pe o perioadă nedeterminată”.]

Dacă doriţi şi alte motive pentru care vă părăsesc, vă spun că da, abonamentul este mult prea scump pentru ce servicii oferiţi. Tocmai am făcut testul de viteză pe internet: 5,13 Mbps la download. Pentru asta mi-aţi luat 100 de lei pe lună timp de ani de zile pentru cele trei servicii standard. Alţii oferă 200 Mbps şi cer 60 de lei, sau poate chiar mai puţin, pentru acelaşi gen de servicii.

În concluzie, nu mai vreau să aud vreodată de Telekom.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

